A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.

Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

GY.I.K.

Gyakran Ismételt Kérdések

Az alábbiakban megpróbáljuk felsorolni és megválaszolni a gyakran feltett kérdéseket, hogy biztosan mindennel képben legyél. Amennyiben mégis maradt volna kérdésed, amire nem kaptál itt választ, nyugodtan vedd fel velünk a kapcsolatot emailben (info@techsend.hu) vagy személyesen nyitvatartási időben (Vasárnap-Péntek 9-16:30 között).

Garanciával kapcsolatos megkereséseket emailben (service@techsend.hu) tudunk fogadni!

 

1. Hogyan tudok rendelni?

A termék kiválasztást követően a kosárba gomb megnyomása után a pénztár menüpontba kell továbblépni, itt a személyes adatok megadása után a szállítási és fizetési mód kiválasztását követően adható le megrendelés.

2. Hogyan jut hozzám el a megrendelt termék?

Szállítási módjaink:

GLS Futárszolgálat

MPL Futárszolgálat

Techsend nagyméretű csomagszállítás

Személyes átvétel (Monori utcai bemutatóterem)

3. Meg tudom nézni vagy ki tudom próbálni a terméket, mielőtt megveszem?

Természetesen! A Techsend ugyan elsősorban webáruház, de lehetőség van termékeink megtekintésére és kipróbálására a budapesti bemutatótermünkben, amelyet a 10. kerületben, a Monori utca 2-6 szám alatt találsz meg. Nyugodtan bejöhetsz, akkor is, ha nincs kiválasztva vagy megrendelve konkrét terméked, bármikor szívesen látunk! Nyitva tartásunk: Vasárnap-Péntek 9-16:30 között.

 

4. Hogyan tudok fizetni?

Fizetési módok:

Online bankkártya (Simplepay)

Banki átutalás előreutalás 

Utánvétel ( készpénz, bankkártya)

Készpénzes/bankkártyás fizetés (Személyes átvétel esetén)

5. Mikor kapom meg a csomagom?

Szállítási idők:

GLS/MPL 1-2 munkanap

Z-Tech Kerékpárok és Robogók 1-3 munkanap

6. Mit tegyek, ha a kapott termékem sérült?

Fontos, hogy a futártól kapott csomagod egyből kibontsd és ellenőrizd.

Hogyha a csomag sértetlen, azonban a termék működésében valamilyen hibát észlelsz, vedd fel velünk a kapcsolatot a service@techsend.hu címen, és ott meg tudjuk beszélni a további teendőket.

7. Ha meggondolom magam, visszaküldhetem a terméket?

14 napos elállás menüpontunkban minden információt megtalálhatsz

 

8. Leadtam a rendelést. Most hogyan tovább?

Először is gratulálunk, hogy ilyen jó döntést hoztál! :) Másodszor pedig nincs semmi teendőd, csak dőlj hátra, és várd az értesítő emaileket.

9. Véletlenül elírtam/rossz adatot adtam meg a rendelésnél. Ezt meg tudom utólag változtatni?

A rendelésed leadását követően, egészen a csomagod feladásáig lehetőséged van a megadott adatokon módosítani, beleértve a szállítási címet. Csak írj nekünk az info@techsend.hu email címen.

10. Jár a termékekre garancia?

Persze! Termékeinkre 2-5 év garancia jár terméktől és árkategóriától függően. A jótállás részleteiről itt tudsz bővebben tájékozódni.

Bármilyen, nem önhibából adódó meghibásodás esetén nyugodtan keress fel minket, hogy a szervizelési eljárást elkezdhessük. Csak őrizd meg a számlát, amelyet a termékhez csatoltunk a csomagodban, fotózd le a termék dobozán megtalálható gyártási azonosítót (S/N kód).

11. Mennyi ideig lehet a megrendelt termékeket átvenni (személyes átvétel esetén)?

Amennyiben a személyes átvétel opciót választottad, úgy a megrendelt termékeidet 3 napra félretesszük neked. Ha mégsem érnél rá, írj nekünk egy rövid levelet: info@techsend.hu