A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.

Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Garancia és Szerviz

Termékkör Jótállás időtartama Szervizpartner Szerviz elérhetősége
Elektronikai termékek 10-100e Ft között 1 év Techsend.hu service@techsend.hu
Elektronikai termékek 100-250e Ft között 2 év Techsend.hu service@techsend.hu
Techsend elektromos rollerek 2-3 év Techsend.hu service@techsend.hu
ArenaRacer termékek 5 év ArenaRacer service@techsend.hu
Dreame termékek 1-3 év Dreame service@techsend.hu

 

A Techsend-en árusított elektronikai termékekre értékhatártól függően 1-5 év gyári garanciát vállalunk!*

A jótállás időtartama:

a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év,

b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év,

c) 250 000 forint eladási ár felett 3 év.

A jótállás nem vonatkozik a fogyó-kopó alkatrészek (pl. világítótestek, akkumulátor kapacitás, gumiabroncsok, védő-, takaróanyagok) rendes elhasználódására, mindez azonban nem érinti a fogyó-kopó alkatrészeknek a polgári jog fogalomhasználata szerinti „hibás” volta esetén fennálló jótállási kötelezettséget.

Ha a Techsend-en vásárolt terméked meghibásodik, a hiba a jótállási feltételeknek megfelel, és az a jótállási időtartamon belül történik, vedd fel a kapcsolatot service@techsend.hu e-mail címen a szervizelési eljárás megkezdéséhez, és töltsd ki a szervizbejelentő űrlapot! 

Szervizünk címe: 1107. Budapest Száva utca 9/A (CSAK CSOMAG FOGADÁS)

SZERVIZBEJELENTŐ LAP LETÖLTÉSE

Garancián túli javítások árlistája
Fék beállítása 5000ft
Fékbetét csere (egy nyergen) 5000ft
Féktárcsa csere (/db) 3500ft
Kormányrúd és más mozgó alkatrészek beállítása 4000ft
Üzembehelyezés 5000ft
Fékfolyadék feltöltése 4300ft
Gumicsere (gumi+munkadíj) típustól függően 6000-14000ft
Sebességmérő beállítása (elállítás esetén) 2500ft
Lámpacsere 9990ft
Gázkar beállítása 990ft
Ülés és üléskonzol leszerelése 3000ft
Fékkar csere 6990ft
Akkumulátor csere  Típustól függő

Az árak 27% Áfát tartalmaznak, forintban értendőek a helyszínen készpénzzel/bankkártyával fizethetőek.

1.Amennyiben a beküldött termék a gyártói leírásnak megfelelően működik/a hiba nem garanciális eredetű, szervizünk a lefolytatott vizsgálatért 10000ft/ munkadíjat számít fel, a terméket a vizsgálati díj megtérítése után tudjuk átadni a beküldő részére a díj kiegyenlítése készpénz/bankkártya/átutalás fizetési módokkal lehetséges.

2.A beküldött cikkeket minden esetben meg kell tisztítani a futárszolgálat részére való átadást megelőzően. A koszos, szennyezett készülékeket szervizünk kizárólag a megtisztítás után tudja megvizsgálni/megjavítani, a tisztítás díja 1500ft melyet a termék átvételekor tudnak megfizetni készpénz/bankkártya/átutalás fizetési módokkal.

3.A beküldött csomagban a számlát és a szervizbejelentő lapot el kell helyezni, amennyiben a terméket személyesen juttatja el hozzánk, a dokumentumok kitöltésére a helyszínen is biztosítunk lehetőséget.

4.Amennyiben a beküldött termék a gyártói leírásnak megfelelően működik/a hiba nem garanciális eredetű a visszaszállítás költsége (mindkét irányban) a beküldőt terheli.

A jótállási feltételekről részletesen az ÁSZF-ben olvashatsz, amely elérhető itt: https://techsend.hu/aszf

Jótállás kizárása

A jótállás érvényét veszti:

  • ha a meghibásodás rendeltetésellenes használatból, átalakítás, szakszerűtlen kezelés (pl. nem megfelelő szoftverfrissítés), helytelen tárolás, törés, elemi kár, vagy egyéb a terméktől független ok miatt következik be.

  • A használati utasításban foglaltak be nem tartásából, vagy attól eltérő használatból származó meghibásodás esetén.

  • A termékeink használati utasításában nem szereplő szolgáltatás, technikai paraméterek között fel nem sorolt paraméter hiánya, meg nem említett feladatra való alkalmatlansága, illetve az ezzel kapcsolatos vevői elégedetlenség nem tartozik a jótállási kötelezettségek körébe.

  • A vásárlást igazoló eredeti számla elvesztése esetén. (A gyűrött, szakadt, foltos számlákat igény esetén cseréljük.)

  • A termék gyártási azonosítója nélkül (S/N kód)

 

Egyéb kérdésekben keresd fel bátran ügyfélszolgálatunkat emailben a service@techsend.hu címen.

*Garanciális és jótállási feltételeink az ÁSZF-ben olvashatóak, az abban foglaltakat kell irányadó információnak tekinteni,